keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kohti uutta uljaampaa maailmaa

Olin tehnyt kunnianhimoisen animaatioelokuvan. Se oli eräänlainen uutislähetys tulevaisuuden maapallolta, kun ihmislaji oli enimmäkseen tuhoutunut. Ihmiskunnan rippeet olivat muuttuneet vihreiksi ja kasvillisuus oli valloittanut maan. Aivan alussa näytettiin punapukuista naista, jolla oli valkoinen kissa sylissään. Uutisankkurin nimi oli Jorma ”Hulk” Hulkkonen. En ollut aivan tyytyväinen, sillä animaatio oli kömpelön näköistä, mutta olin kuitenkin ylpeä siitä, että jollain ajalla olin saanut värkättyä pitkähkön elokuvan. Katsoin sen unessa useaan kertaan. Tämä uni antaisi lukijoille
paljonenemmän, jos voisin oikeasti näyttää sen.
Sitten jotain jännää:
Taivaalta putosi jokin kappale. Minä näin ikkunasta valtaisan räjähdyksen. Ryntäsin ikkunaan ja huusin: ”Nyt se tuli! Tulkaa äkkiä katsomaan!”. Isoja lohkareita alkoi sinkoilla räjähdyksen suunnasta. Olin peloissani, mutta hoin itselleni ”Tämä on hyvä asia. Tämä on hyvä asia, eikä haittaa, vaikka ne osuisivatkin taloon. Ei se mitään haittaa”.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi