maanantai 13. tammikuuta 2014

Poloinen poliisi

Nukuin huonosti ja liian vähän. Unessani olin jostain syystä joutunut poliisiksi ja olin tien päällä toisen poliisin kanssa. En tajunnut, miten olin päätynyt moiseen duuniin, enkä tuntenut itseäni päteväksi lainkaan. Sitten iso poliisiauto haki meidät jatkamaan työvuoroa "konttoripuolelle" ja minulle sanottiin, että yövuoro jatkuu vielä yhteen. Minulla oli hienosti palmikoidut hiukset. Olin hyvin väsynyt joten laitoin pienen patjan lattialle ja menin makuulle sen toisen poliisiheppulin viereen. Makasimme ilman paitoja peiton alla, koskettelimme toisiamme ja puhuimme hellyttelyhöpöhöpöä. Hän piti erityisesti hienoista palmikoistani. Kuulin, kuinka kolmas henkilö astui sisään huoneeseen. Sanoin "Terve, Ari. Kyllä meillä on housut jalassa", vaikka en ollut ihan varma, että onko. Sitten päädyin maalaamaan isoa posliinivaasia ja minulla oli kiire tehdä se, sillä halusin nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi