maanantai 20. tammikuuta 2014

Kallonkutistajan hommia

Minulla oli hallussani pieni muovinen salkku, jonka sisällä oli 12 irtileikattua ihmisen päätä. Päät olivat vain vähän pingispalloa suurempia, mutta aitoja. Tunnistin, että mukana olivat mm. viihdeohjelma Putouksen näyttelijöiden päät. Minulla ei ollut oikein käsitystä, miten salkku oli päätynyt minulle, mutta sen tiesin, että sen sisältö oli laiton ja joutuisin vankilaan, jos jäisin kiinni. Minun pitäisi siis hankkiutua salkusta eroon, mutta miten? En voisi vain heittää sitä roskiin, koska joku saattaisi löytää sen. Minun piti haudata salkku maahan, mutta eihän se onnistuisi, koska maa oli jäässä. Läksin siis asioimaan hautaustoimistoon. Ajattelin, ettei minun tarvitsisi kertoa mitä tai ketä olen hautaamassa, joten homma hoituisi helposti. Hautaustoimiston henkilö lueskeli joitain papereita ja luetti niitä minullakin. Kirjoitusten lopussa oli kirjainyhdistelmä ”AA” ja virkailija ihmetteli ääneen, mitä moinen mahtoi tarkoittaa. Minä lunttasin asian Internetissä ja tulin siihen tulokseen, että se tarkoittaa ”arkaluontoista asiaa” tai ”agrologista agraariasiaa”.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi