lauantai 28. joulukuuta 2013

Ömm...

No Justin Bieber oli esiintymässä jossain urheilukisassa ja minä olin katsomossa. Jossain takanani oli ylipainoinen ja surullinen teinityttö, joka oli kääriytynyt Carlsberg-pyyhkeeseen ja ihaili Bieberiä. Mutta sitten Justin Bieber tuli sen tytön luokse ja ne alkoivat syleillä ja suukotella siellä pyyhkeen sisällä ja ties mitä. Mutta sitten se Justin Bieber olikin friteerattu muikku, jolla ei ollut muita eviä kuin pyrstöevä. Minä olisin halunnut syödä sen muikun, mutta se oli jotenkin arveluttava, kun sillä ei ollut eviä. Mutta sitten se tyttö huomasikin pitävänsä enemmän tytöistä ja tavallisista paistetuista muikuista ja sitten ma läksin tietä pitkin Venäjälle. Siellä Venäjällä minulla oli navigaattori, joka näytti jokaisin kuolemaan johtaneen onnettomuuden siinä tiellä kautta historian. Se ei ollut oikein mukavaa... mutta sitten tuli liukumäki ja sitten piti ottaa puiden oksilla roikkuvia sydämen muotoisia lasisia riipuksia kaulaan, koska niissä oli varahappea, jota tarvittiin kun mentiin sellaisen joen toisellle puolelle vedenalaisen sillan alta... Ja tämä oli poikkeuksellisen selkeä uni, jos vertaa siihen, millaisia olen nähnyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi