keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Aika paska uni

Olin kotona Imatralla ja läksin aamuvarhaisella töihin. Vaikka oli kylmää ja pimeää ja matka oli huomattavan pitkä (olin kuitenkin töissä Helsingissä), päätin mennä koko matkan omalla polkupyörällä. Aikani poljettuani ja jalat kipeinä (oikeastikin) päädyin umpikujaan, joka oli tukittu viininpunaisella lauta-aidalla. Tunkeuduin aidan raosta toiselle puolelle, jatkoin jonkin aikaa kävellen, mutta koska jalkani olivat entistä kipeämmät, luovutin ja nousin bussiin. Kun bussi sitten lopulta lähestyi työpaikkaani, olin jo unohtanut paikan osoitteen enkä saanut edes palautettua mieleeni missä olen töissä. Luovutin ja palasin kotiin.

Kotona olin varmaan jossain vaiheessa synnyttänyt, sillä minulla oli sylissäni pieni vauva. Vauva alkoi itkeä ja ymmärsin, että kakkavaippa pitäisi vaihtaa puhtaaseen. Vaipan välistä tursui hieman kakkaa olohuoneen lattialle, mutta pääsin kylpyhuoneeseen asti. Siellä avasin vaipan, joka oli aivan käsittämättömän täynnä aivan käsittämättömän epämiellyttävää kakkaa. Kylpyhuoneen lattialla oli ämpärillinen samanlaista liejua, ja sitä oli myös pitkin seiniä ja lattioita. Katselin vesihanaa epäluuloisena, sillä olen aikaisemminkin nähnyt unia, joissa hanasta tulee vain lisää kakkaa, kun yritän pestä vanhoja pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi