tiistai 8. tammikuuta 2013

Tulli – tull

Olin kauppakeskuksessa. Tai sitten Imatran kaupungin kulttuurikeskuksessa. En ole varma kumpi se oli, mutta siellä oli maanalainen juna-asema ja minulla oli kiire junaan. Olin hyvin väsynyt. Halusin vain päästä junalle, mutta sitten jouduin tullitarkastukseen. Tullimies johdatti minut johonkin huoneeseen, eikä kertonut mistä on kyse. Kiroilin mielessäni, mutta toisaalta olin niin väsynyt, että meinasin nuupahtaa. Tullimies asetteli käteni oudosti ja käski pysyä siinä asennossa sillä aikaa kun hän skannaa minut. Skannaaminen tapahtui onneksi etäältä jollain oudonlaisella laitteella. Samassa asennossa pysyttely oli tuskallista ja jatkui kauan. Ilmeisesti nukuin käteni päällä.

Ei mulla muuta sitte ollukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi