tiistai 4. joulukuuta 2012

Helppoa rahaa

Olin paikassa, jossa risteili paljon rautatiekiskoja. Laitoimme mieheni kanssa pikkukolikoita litistymään junan pyörien alle. Paikalle tuli lisää ihmisiä, jotka kaikki laittoivat erilaisia rahoja kiskoille. Lopulta junia ja "kiskobusseja" tuli. Sain kaksi hienosti litistynyttä kolikkoa, mutta osa ei ollut litistynyt. Otimme ne mukaan ja menimme vierailemaan Roman Schatzia muistuttavan miehen ja hänen vaimonsa kotiin. Talo oli pimeä, ja se oli täynnä peliautomaatteja. Aloin pelata. Kun olin sata euroa voitolla, minulle sanottiin, että tässä vaiheessa kannattaa lopettaa ja lunastaa voitot. Läksimme kotiin.

Olen nähnyt aikaisemmassa elämässäni "tietoista unta", jossa esiintyi Roman Schatzia muistuttava mies. Tämä ehdotteli minulle intiimiä kanssakäymistä, mutta kieltäydyin, koska en pitänyt häntä haluttavana. En älynnyt/osannut hyödyntää tietoisuutta unestani enkä muuttaa häntä toisenlaiseksi. Sääli.

2 kommenttia:

  1. Tarkoitatko tietoisella unella sitä, että tajuaa näkevänsä unta? Se on nimittäin veikeä tila. En muista olenko koskaan onnistunut käyttämään sitä hyödyksi, vaikka olen ajatellut että pitäisi.

    VastaaPoista
  2. Olen noita selkounia ajoittain kokeillut, mutta en oikein saa niistä iloa irti. Vaikka näkö- ja kuulohavainnot menevät täydestä, muuta aistihavainnot eivät tunnu oikeilta, lentäminenkään ei tunnu miltään. En myöskään osaa täysin hallita unen tapahtumia, vaikka tiedostankin uneksivani.

    VastaaPoista

Jätä kommenttisi