tiistai 28. lokakuuta 2014

Pala taivasta

Lokakuu vetelee viimeisiään ja moni hieno uni tässä välissä on vaipunut unhon yöhön ihan vain siksi, että en ole ehtinyt niitä ajoissa muistella ja ylös kirjoittaa. Viime yön unessa katselin sinistä ja pilvistä taivasta, joka oli jaettu nelikulmaisiin ruutuihin, joita minulle kerrottiin olevan yhteensä 52. Yhdessä ruudussa pilvien päällä näkyi pieniä taloja. Minulle selvisi, että nämä osat taivasta ovat ihmiselle näkymättömiä osia, mutta juuri nyt yksi ruutu oli tilapäisesti korvattu toisella, koska alkuperäinen oli puhdistettavana. Mietin, onkos tämä nyt todiste tuonpuoleisesta elämästä "taivaassa", mutta samaan aikaan radiossa kerrottiin, että tiede on nyt löytänyt pitävät todisteet sille, ettei Jumalaa ole, sillä aivoissa ei ole reseptoreita, jotka ovat erikoistuneet rukouksiin. En ymmärtänyt.

Sitten olin pääsykokeessa ja pyrin opiskelemaan samaan kouluun, josta olen kerran jo valmistunut. Käytin aikani pelkkään jahkailuun ja läksin kahvilaan ostamaan suklaata. Pikkupojat myivät minulle (törkeään hintaan) puoliksi syötyjä suklaamunia, joiden sisältä oli yllätysmunat jo viety.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommenttisi